Søk i hjelpeartikler
Hva er garantien for Bose-produkter?
Hos Bose tilbyr vi begrenset garanti for alle produktene våre, og dette varierer fra produkt til produkt. Garantiene våre spenner vanligvis fra ett til fem år, avhengig av produkt og land. For mer informasjon om garantien for ditt produkt, se brukerveiledningen eller kontakt brukerstøtteteamet vårt.
Hvordan kobler jeg Bose-produktet mitt til enheten min?
Du kan koble Bose-produktet ditt til enheten din på flere måter, avhengig av produktet og enheten. Vi anbefaler å sjekke brukerveiledningen eller ressurser på nett, for trinn-for-trinn-veiledning om hvordan du kobler produktet ditt til enheten din. Trenger du mer hjelp kan du kontakte brukerstøtteteamet vårt.
Hvordan oppdaterer jeg programvaren for Bose-produktet mitt?
For å oppdatere programvaren til Bose-produktet ditt anbefaler vi å bruke Bose Music- eller Bose Connect-appen (avhengig av produktet ditt) – for Bose Music-appen eller for Connect-appen (App Store og Google Play-butikken). Appene veileder deg gjennom oppdateringsprosessen av programvaren for produktet ditt, og sørger for at den er oppdatert og fungerer uten problemer.
Hvordan feilsøker jeg problemer med Bose-produktet mitt?
Hvis du opplever problemer med Bose-produktet ditt, anbefaler vi å sjekke feilsøkingsdelen i brukerveiledningen eller ressursene på nett. Hvis problemet vedvarer, kan du kontakte brukerstøtteteamet vårt for hjelp.
Hvordan konfigurerer jeg Bose-produktet mitt?
Konfigurering av Bose-produkter varierer fra produkt til produkt. Vi anbefaler å sjekke brukerveiledningen eller gå til brukerstøtten på nett for trinn-for-trinn-veiledning om hvordan du konfigurerer produktet ditt. Har du flere spørsmål, kontakt brukerstøtteteamet vårt.