Prøv denne fremgangsmåten for å løse problemet:
Gjelder for:
Kontroller at Bluetooth er slått på eller aktivert på enheten
Kontroller at du har valgt Bose Mini SoundLink i sammenkoblingslisten på enheten, og at enheten har bekreftet tilkoblingen
Det kan være at Bluetooth-enheten er utenfor rekkevidde. Prøv å flytte den nærmere høyttaleren
Slå om mulig av alle andre Bluetooth-enheter i nærheten, eller deaktiver Bluetooth-funksjonen på dem
Kontroller at Bluetooth-enheten støtter A2DP-profilen (stereo Bluetooth)
Når du kobler deg til en Windows®- eller Mac®-maskin, velger du Bose® SoundLink® Mini speaker som lydutgangsenhet i menyen for lydinnstillinger. Det kan være du må spille av et lydspor for å fullføre tilkoblingen (kontakt produsenten av enheten hvis du vil ha detaljerte instruksjoner)
Se etter oppdatert programvare for Bluetooth®-enheten, eller gå til owners.Bose.com for oppdateringer til Bose® SoundLink® Mini-høyttaleren.