Prøv følgende for å løse dette problemet:
Gjelder for:
Kontroller at høyttaleren er koblet til et strømuttak som fungerer
Påse at du bruker strømforsyningen fra Bose som fulgte med høyttaleren, eller en lader (tilleggsutstyr) fra Bose
Hvis du bruker et overspenningsvern, kan du prøve å koble høyttaleren direkte til en stikkontakt
Gå til http://btu.bose.com/ for å se om produktet ditt har den nyeste fastvaren
Hvis trinnene ovenfor ikke hjelper, kan du også prøve å sette høyttaleren i transportmodus midlertidig, noe som vil starte den interne prosessoren på nytt. Følg disse trinnene for å sette høyttaleren i transportmodus:
Produktet er nå i transportmodus. Dette er en tilstand der produktet er helt "av" og ikke har strøm eller funksjonalitet. For å ta produktet ut av transportmodus og aktivere det, trenger du bare å koble det til strøm. Vi anbefaler at du lar det lade i minst én time.
Merk: Når systemet settes i transportmodus, innebærer det at prosessoren startes på nytt, men det sletter ingen innstillinger, for eksempel språk eller sammenkoblede Bluetooth-enheter.